pondelok 15. februára 2016

*Deň po Valentíne ♥*


Máme tu 15. február a ľudia sa pomaly dostávajú do bežných koľají. Ako ste si určite všimli včera bol VALENTÍN a či už ste single, alebo šťastne zadaní myslím si, že je to pekný sviatok. :)
...Tajné lásky vyplávajú na povrch, muži sa menia na Rómeov a dievčatá na Júlie. ;)
Všetci dávajú svojim polovičkám najavo,že im na nich záleží... :)
Ale čo ak svoju polovičku ešte stále hľadáte? :) Môžete si zo mňa vziať inšpiráciu a další Valentín osláviť takto. :D
Ak sa pýtate ako vyzeral deň single blogerky tu je názorná ukážka:

  • Moje ranne motto bolo: ,,všetko má svoj čas" a tak som sa z postele rozhodne neponáhľala! ;)
  • Kedže raňajky do postele neboli možné musela som si ich spraviť logicky sama ! :D No boli tvorené s láskou a podľa predstáv :D
  • Rovnako to bolo aj s obedom, ktorý som si navarila sama a bola to cuketa v troj-obale so zapečeným syrom na vrchu a so zemiakmi :) Kedže som cuketu nevyprážala,ale zapekala v rúre, nepotrebovala som olej a tak zachovala zdravý a ľahký obed.




Svoj deň som celý venovala len a len sebe no na čo som nezabudla boli moji kamaráti.! :)  ♥ ♥ ♥ 
U nás na škole prebiehala Valentíska akcia pri ktorej si žiaci medzi sebou posielali prianička. Stačilo napísať odkaz a vhodiť ho do pripravenej krabice:) Na všetkých počudovanie bola krabica veľmi rýchlo zaplnená a dnes počas vyučovania boli odkazy doručené našimi Amormi.

Zostala som milo prekvapená keď som si aj ja našla prianička od mojich kamarátov a známych. ♥
Vtedy som sa zamyslela nad jedným pekným citátom:

Človek nežije iba z lásky, ktorú prijíma, ale hlavne z tej ktorú daruje. (Matka Tereza)

Dúfam, že mojím kamarátom spravili prianička rovnakú radosť akú spravili mne tie ich. :)



 ..a toto sú naši Amorkovia pri triedení pošty ;)

A ako ste strávili vy svoj Valentín? :) Určite sa o ňom nezabudnite zmieniť v komentári. :) Budem sa tešiť na nové tipy. ;)

                                                                                      Vaša Lola*


                                        

5 komentárov:

  1. Já jsem ho prožila v letadle na cestě domů. Jinak si ho udělali den předem. Slavit singl, proč ne. Není na tom nic špatného, udělala jsi si krásný den ze kterého jsi načerpala určitě energie dost. Mimochodem, moc pěkné povlečení :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc za komentár. :) Dúfam, že sa u teba na blogu dočítam viac o tvojej ceste domov. :)
      Moje ,,povlečení" je zo stránky www.bonami.sk :)určite sa oplatí kuknúť.
      *Lola

      Odstrániť
  2. Valentín som takisto nijak neprežívala, užila som si ho doma pri dobrom filme sama :P a deň po valentíne bol úplne normálny pracovný pondelok :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nice blog, like it! :) I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť